Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la wifiworld.ro si vrei sa renunti la cumparare poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile de la receptia acestora.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

a. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
b. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

Atentie! Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier.

 

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile se calculeaza de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.

Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:

1. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (NR-RMA)

(1.1)  Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa comenzi@wifiworld.ro  o cerere cu subiectul – Cerere retur produse comanda nr. ____/_____ (trebuie specificat nr comenzii si data acestuia);

(1.2)  In cadrul cererii se vor specifica:

– numar comanda si data emiterii comenzii;

– date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comanda online pe www.wifiworld.ro

– numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;

– cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional);

(1.3) La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;

(1.4) Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului (1.2) sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful – Conditii de acceptare retur produs(e));

(1.5) In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de retur.

2. Conditii de retur:

Produsul returnat trebuie:

– sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

– in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale, cd/dvd-uri, etc);

– fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate (cartuse imprimanta)

– cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, etc);

–  produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare. Exemplu: Access point-urile sau antenele nu trebuie sa prezinte urme de la colierele de stranger.

3. Constatare si validare acceptare retur produs(e)

(3.1) Dupa sosirea produsului/produselor in locatia Wifi World, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful – Conditii de acceptare retur produs(e));

(3.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful – Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e));

(3.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).

 

4. Service si garantie

 

Pentru produsele care prezinta defecte in perioada de garantie si nu indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumprate (vezi paragraful – Conditii de acceptare retur produs(e)), cumparatorul va contacta Departamentul Relatii Clientii la adresa de e-mail office@wifiworld.ro

Inlocuire produs

Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare a procedurii de retur si presupun inlocuirea produsului, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

Produsul a fost adus pe „comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)

Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat

Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc

 

De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

 

5.Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)

 

ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator. Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur.

 

Costuri suportate de catre cumparator:

– Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului;

– Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e);

 

Costuri suportate de catre vanzator:

Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:

– Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;

– Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului;

– Produs este nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

 

Rambursare sumelor

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Afla detalii despre termeni legali aplicabili procedurii de retur produs(e).

 

Nota:

1. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus se aplica doar produselor comandate online pe www.wifiworld.ro ce au fost receptionate de catre cumparator persoana fizica in urma transportului prin curier;

2. Pentru produsele ale caror colete reprezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor;

3. Produsele comandate online pe www.wifiworld.ro sunt livrate numai sigilat in ambalaj original de la producator. Pentru unele categorii de produse, daca este cazul, S.C. Wifi World SRL isi rezerva dreptul de a livra in ambalaj suplimentar in vederea protectiei ambalajului original.