I. Magazin online

Principala activitate desfasurata de firma Wifi WorldSRL prin intermediul site-urilor www.wifiworld.ro se incadreaza in domeniul comertului electronic si se supune legii 365/2002 cu modificarile aduse prin legea 121/2006.
Comenzile efectuate prin intermediul acestui site implica acceptarea acestor conditii comerciale. Va rugam sa cititi cu atentie aceste conditii precum si „Termeni de utilizare” si „Reguli de confidentialitate”.
II. Comenzi produse
Toate preţurile afişate pe site sunt exprimate în RON şi includ TVA (19 %).
Echipamentele afişate pe site au condiţia de livrare in sediul nostru din Fagaras şi, în consecinţă, nu includ în preţ transportul, instalarea şi instruirea personalului pentru folosirea acestora.
Preturile, caracteristicile şi disponibilitatea produselor prezentate în acest site sunt preluate de la producator si actualizate. Se pot modifica fără o notificare prealabilă. Nu ne asumam responsabilitatea pentru eventualele erori prezentate pe site, sau pentru eventuale prejudicii suferite de utilizatori urmare a unor decizii bazate pe orice informatie furnizată prin intermediul site-ului nostru.
Lansarea comenzii nu se poate face decat daca confirmati citirea acestor conditii.
Comanda unui produs de pe acest site implica completarea datelor din formularul de comanda. Aceste date vor fi folosite numai in scopul de a asigura buna desfasurare a tranzactiei.
Dupa efectuarea comenzii o sa primiti un mail de confirmare a primirii comenzii de catre noi. In cel mai scurt timp veti fi contactat (telefonic sau pe email) de catre un reprezentant al firmei pentru a va confirma disponibilitatea produselor comandate.

III. Modalitati de livrare:

A. Se ridica de la sediul nostru din Fagaras. Aceste produse vor fi livrate gratuit la o data agreata atat de firma noastra cat si de catre client.
B. Alte locallitati din Romania

Persoanele interesate ca produsele sa le fie livrate acasa, la valoarea componentelor se adauga valoarea comisionului transportatorului.

Firma nostra lucreaza de regula cu firma de curierat CARGUS. In aceasta varianta, transportul componentelor se va taxa cu 12 RON+TVA primul Kg, plus cate 0,9RON+TVA urmatoarele kilograme.
Pentru alte firme de transport cu care Wifi World SRL nu are cotract,alegerea transportatorului si plata transportului ramane la latitudinea clientului cu conditia ca acesta sa accepte serviciul „plata ramburs”
Nu se fac livrari in afara Romaniei.

IV. Termene de livrare:

A. Fagaras – livrare imediată.
B. Alte localitati cu centre Cargus – termenul de livrare este de pana la 24/48 de ore.
C. Localitati fara centre Cargus – termenul de livrare este de pana la 48 de ore.Kilometrii in afara localitatilor in care nu livreaza Urgent Curier se taxeaza cu 0.8lei/km+tva.

Termenul de livrare se ia in considerare din momentul confirmarii comenzii sau in cazul platii prin OP, din momentul intrarii banilor in contul nostru.
V. Modalitati de plata:
1. Plata ramburs (numerar) – cost suplimentar 5RON+TVA
Dupa selectarea produselor dorite si introducerea datelor cerute selectati “Plata ramburs”. Plata se va efectua in numerar, catre curier la momentul livrarii comenzii.
2. Plata prin ordin de plata (OP)
Dupa selectarea produselor dorite, alegeti plata „ordin de plata”, plasati comanda. Dupa verificarea si confirmarea stocurilor veti primi pe adresa dvs. de email o factura proforma cu datele de identificare necesare pentru efectuarea platii.
Pentru o prelucrare cat mai rapida a comenzii, recomandam efectuarea platii in termen de 48 ore de la primirea facturii proforme.
Datele solicitate clientului pentru emiterea proformei sunt:
Denumire/Nume cumparator:
Nr. Registrul. Comertului:
Cod de identificare fiscala:
Sediul:
Banca:
Cont IBAN:
Datele companiei Wifi World in contul careia se efectueaza plata sunt:
Nume companie: Wifi World SRL
CUI: RO 33169830
Conturi disponibile:
BANCA ROMANEASCA
Cont IBAN: RO11 BRMA 0999 1000 6488 7758
Trezoreria FAGARAS
Cont IBAN: RO10 TREZ 1325 069 XXX 002512
Observatie: Aici pot achita doar instituțiile de stat
3. Plata cu numerar sau cu cardul la sediul firmei noastre

 

VI. Conditii de garantie si conformitate Garantie de conformitate: 24 luni.

Garantia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare. Este o perioada de timp in care vanzătorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care el s-a angajat ca le vinde.
Garantia de conformitate este actul care atesta faptul ca produsul cumparat de tine este identic cu cel specificat in contractul de vanzare-cumparare.
Pe baza garantiei de conformitate poti returna de exemplu un produs care a avut listate gresit pe site-ul vanzatorului specificatiile tehnice. Odata initiat acest proces, vanzatorul are la dispozitie 15 zile lucratoare pentru a conformiza produsul (fara cheltuieli suplimentare pentru cumparator), a-l inlocui sau returna contravaloarea sumei platite in momentul vanzariiCostul returului este suportat de consumator doar in cazul in care se razgandeste in 14 zile de la primirea produselor si doreste sa sa renunte la contract, conform legislatiei privind contractele la distanta. Daca descoperi neconformitatea in primele 6 luni de la data achizitiei se presupune ca aceasta neconformitate a existat in momentul achizitiei. Daca trec mai mult de 6 luni va trebui sa dovedesti vanzatorului ca problema a existat in momentul achizitiei. In plus, ai 2 luni la dispozitie in care trebuie sa anunti vanzatorul ca ai sesizat o neconformitate, dar data anuntarii propriu-zise este cea de la care se determina daca trebuie sau nu sa dovedesti cand a aparut neconformitatea.

Instalarea incorecta a produsului de catre vanzator (daca este obligatia acestuia) sau instalarea incorecta de catre cumparator, in cazul instructiunilor gresite furnizate de vanzator intra sub incidenta garantiei de conformitate a produsului. Atentie insa la utilizarea incorecta a produsului, pentru ca nu se considera lipsa de conformitate, vina fiind in totalitate a consumatorului in acest caz. Responsabil pentru lipsa de conformitate este aproape intotdeauna vanzatorul produsului sau serviciului, dar acesta poate proba ca nu a cunoscut viciul produsului in momentul vanzarii (nu a fost comunicat de producator), sau viciul nu s-a produs din vina sa, sau ca este vorba de un defect care putea fi observat in mod normal de consumator. Un produs este considerat conform cu cele scrise in contractul de vanzare-cumparare daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:

• produsul corespunde cu descrierea vanzatorului, oferind aceleasi calitati cu cele ale mostrei/modelului prezentat initial de acesta (in magazin de exemplu).
• produsul corespunde scopului cerut de cumparator, adus la cunostinta vanzatorului, care il si accepta cand se incheie contractul de vanzare-cumparare.
• produsul corespunde scopului general de utilizare al produselor de acelasi tip.
•produsul corespunde cu specificatiile produselor din aceeasi serie (asteptari rezonabile de calitate si performanta similara), specificatii aduse la cunostinta direct cumparatorului, prin declaratii publice, pe baza inscrisurilor de pe eticheta sau ambalaj, pe baza publicitatii facute produsului.
Garantia de conformitate nu trebuie confundata cu garantia tehnica, cea clasica, care iti permite repararea produsului, fara costuri suplimentare, in cazul in care a avut loc o defectiune.

 

Garantie comerciala/tehnica pentru produsele MikroTik si Ubiquiti: 12 luni. Surse de tensiune 3 luni.

Garantia comerciala/tehnica este garantia oferita de producator, conform legislatiei in vigoare. Garantia tehnica este cea care iti asigura service-ul in caz de probleme tehnice.

Drepturile consumatorului sunt mentionate in capitolul III al legii nr. 449/2003.
In nici un caz de defect firma noastra nu va putea fi vreodata facuta raspunzatoare pentru pierderea informatiilor sau datelor precum si pentru orice prejudicii ca ati putea suferii ca o consecinta a acestor pierderi, singura noastra obligatie fiind cea de a repara sau inlocui echipamentul defect (sau partile acestuia). De asemenea, in cazul efectuarii de reparatii hardware pentru echipamentele aflate in garantie, firma noastra nu este raspunzatoare pentru eventuala pierdere de software ce ar putea interveni. Prin urmare, insistam asupra necesitatii salvarii prealabile a tuturor datelor pasibile de a fi pierdute, orice reclamatii ulterioare considerindu-se a fi nefondate.

Garantia presupune asigurarea funcţionării în parametrii normali specificati de fabricant, inclusiv înlăturarea defectelor şi/sau înlocuirea pieselor defecte fără nici o obligaţie din partea beneficiarului. Din acestea se exclud defecţiunile cauzate de factori externi ca de exemplu:
• conectarea la o tensiune de alimentare necorespunzătoare
• utilizare în conditii neconforme cu instrucţiunile de exploatare recomandate de producător
• deteriorarii datorită unor efecte mecanice externe
• anomalii in reţeaua electrică de alimentare
• defecţiuni cauzate de interferentele din mediul inconjurător(trăznet, scurt-circuit, descarcari electrostatice,dezastre naturale. ex. pierderea semnalului la plăcile wireless, defectarea porturilor ethernet. Aceste probleme pot fi evitate, dacă echipamentele sunt impamantate coresunzător, si porturile LAN sunt protejate cu surge protector.

VII. Conditii de returnare

Consumatorul, persoana fizica, are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Produsele pot fi returnate numai în ambalajul original, având toate accesoriile conţinute în pachetul sigilat. De asemenea, eventualele CD-uri cu drivere sau programe informatice, care însoţesc echipamentul, trebuie să fie sigilate, în caz contrar, echipamentul nemaiputând fi returnat.

Programele informatice şi licenţele nu pot fi returnate.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
Recepţia produselor returnate trebuie să se realizeze în maxim 15 zile de la primirea acestora de către beneficiar.
WIFI WORLD SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport

 

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acoard cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.

 

SC WIFI WORLD SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii. In cazul clientilor care folosesc un limbaj licentios, aduc injurii atat personalului cat si societatii noastre, ne rezervam dreptul de a bloca conturile acestora si de a intrerupe relatia comerciala cu acestia.