Livrare

Ultima actualizare: 15/01/2024

Important: GARANTAM expedierea in aceeasi zi a comenzilor plasate pana cel tarziu la ora 14:00 (fac exceptie comenzile care contin produse indisponibile sau care din motive temeinic intemeiate nu pot fi expediate in aceeasi zi). Comenzile plasate dupa ora 14:00 vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare.

1. Modalitati de livrare:

           Curier rapid (CARGUS, FAN Courier sau Sameday Courier);

           Ridicare din EasyBox (Sameday Courier);

           Ridicare personala din sediul firmei.

Nota: Este posibil ca selectarea in cadrul comenzii online a anumitor servicii sau optiuni, cum ar fi livrarea la EasyBox sau Livrarea Sambata ori Serviciul Deschidere Colet sa fie momentan indisponibila. Acest lucru se datoreaza unor dificultati tehnice neprevazute ce fac dificila integrarea acestor servicii in cadrul site-ului. Incurajam toti clientii sa solicite orice serviciu suplimentar doresc odata cu plasarea comenzii, in cadrul chenarului "Note" sau in momentul confirmarii telefonice a comenzii.

ImportantWIFI WORLD comercializeaza echipamente in afara Romaniei, pe teritoriul Europei, doar in cazul in care clientul se ofera sa asigure transportul acestora, de la preluarea sediului nostru (Romania), pana in tara de destinatie. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la adresa office@wifiworld.ro.

2. Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1-3 zile lucratoare, prin curier rapid, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (disponibilitate produse, date facturare, adresa livrare, modalitate de plata, termen de plata), cu posibilitatea de a prelungii acest termen cu 2-3 zile in cazul zonelor aflate in afara razei de acoperire a curierului selectat si cu pana la 30 de zile, conform legii, din motive justificate, cum ar fi zile libere legale, perioada Sarbatorilor de Pasti si Craciun, Black Friday, Anul Nou etc. In functie de termenul estimativ de livrare din partea furnizorului, in cazul comenzilor pentru produse aduse aflate doar in stocul furnizorilor, ce vor fi aduse la comanda sau in cadrul unei comenzi speciale (vezi punctul 5.19), clientului i se va comunica intervalul estimativ de livrare si va fi notificat in ziua in care marfa va fi expediata catre acesta. Acest termen nu poate depasi 30 de zile, exceptie facand doar cazul fortuit.

Important: Comenzile ce sunt plasate in zilele nelucratoare, cum ar fi cele de sambata, duminica si zilele stabilite ca fiind libere prin lege (perioade in care programul WIFI WORLD este inchis), vor fi onorate in prima zi lucratoare, odata cu reluarea programului normal, in ordinea in care au fost plasate.

3. Firmele de curierat disponibile la comenzile efectuate pe site-ul www.wifiworld.ro sunt CARGUS, FAN Courier si Sameday Courier. Clientul are optiunea de a alege firma de curierat, in momentul finalizarii comenzii online.

- Raza acoperire CARGUS: https://www.cargus.ro/wp-content/uploads/Lista-localitati-fara-km-suplimentari.pdf;

- Raza acoperire FAN Courier: https://www.fancourier.ro/acoperire/;
- Raza acoperire Sameday Courierhttps://sameday.ro/news/r/;

4. In privinta costurilor de transport, transportul produselor se va taxa cu 13.00 RON (Sameday Easybox), 27.00 RON (Cargus / Sameday), respectiv 31.00 RON (FAN Courier). Aceste costuri contin TVA si includ si taxele de procesare si manipulare marfa. Transportul este gratuit pentru comenzile ce depasesc valoarea de 700.00 RON, in limita a 5 kg pentru comenzile livrate prin Cargus si Sameday. Pentru localitatile aflate in afara razelor de acoperire ale firmelor CARGUS, FAN Courier si Sameday Courier, kilometri suplimentari se taxeaza cu 1.00 RON pentru fiecare kilometru suplimentar. De asemenea, comenzile ce contin echipamente in greutate de peste 5 kg, vor fi taxate suplimentar raportat la grila de preturi perceputa de fiecare curier in parte pentru kg suplimentare. Aceste costuri se vor regasi in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii. De retinut este faptul ca atat taxele pentru km suplimentari cat si taxele pentru kg aditionale se pot cumula si pot depasi valoarea produselor comandate!

Important: Deoarece aplicatiile curierilor integrate pe site-ul nostru nu pot distinge intre zonele din raza acestora de acoperire si zonele cu km suplimentari, costurile pentru zonele cu km suplimentari vor fi comunicate clientului la momentul confirmarii telefonice a comenzii sau, daca acest lucru nu este posibil, prin e-mail / WhatsApp. In aceasta situatie, orice client are dreptul de a cere schimbarea adresei de livrare, schimbarea firmei de curierat sau de a cere anularea comenzii.

Nota: Comanda minima ce poate fi plasata la WIFI WORLD este de 50.00 RON (TVA inclus), fara costurile de transport.

5. In cazul zonelor aflate in afara razei de acoperire a firmei de curierat selectate, termenul de livrare poate fi prelungit cu 2-3 zile in plus fata de timpul standard de livrare, fara a se socoti zilele nelucratoare (ex. sambata, duminica).

Nota: Termenul de livrare al produselor este orientativ si se aplica doar in cazul comenzilor confirmate, daca nu s-a convenit alt termen impreuna cu clientul. Mentionam, de asemenea, ca, desi WIFI WORLD face tot posibilul pentru a onora cat mai rapid comenzile clientilor, nu putem garanta termenul de livrare in numele curierului. Obilgatia de transport, intr-un termen cat mai scurt, este direct imputabila curierului si poate fi afectata de evenimente neprevazute (trafic ingreunat, drum blocat, probleme tehnice ale mijloacelor de transport ale acestora sau alte dificultati ce tin de curier).

6. In ceea ce priveste redirectionarea comenzii, in cazul in care, din diverse motive, clientul doreste schimbarea adresei de livrare dupa ce coletul a fost inmanat curierului si a parasit incinta firmei, acesta trebuie sa ne contacteze in cel mai scurt timp, de preferat telefonic, la nr. 0722 161 007, si sa ne comunice noua adresa de livrare, persoana de contact si un nr. de telefon la care aceasta poate fi contactata de curier. In urma notificarii, vom incerca sa contactam firma de curierat cu care a fost expediata comanda respectiva, in vederea modificarii scrisorii de transport (AWB) si redirectionarii coletului / coletelor. WIFI WORLD se angajeaza sa depuna toate eforturile necesare in vederea indeplinirii solicitarilor de acest gen ale clientilor, insa nu poate garanta solutionarea lor, mai ales daca acestea intervin dupa ora 15:00, aceasta fiind ora aproximativa la care sunt preluate coletele de catre curieri.

7. In ceea ce priveste serviciile de configurare pentru echipamente, efectuate la solicitarea clientului, precizam ca acestea pot fi efectuate fie de catre client, sub indrumarea departamentului tehnic, fie direct de catre personalul tehnic inainte de livrarea produselor comandate. Mai multe detalii pot fi solicitate pe adresa de e-mail office@wifiworld.ro sau la nr. 0722 161 007.

Important: Taxa pentru manopera efectuata cu ocazia configurarii echipamentelor anterior expedierii acestora, se achita intotdeauna in avans, fie prin ordin de plata sau prin link de plata cu cardul emis pe e-mailul clientului, si nu este returnabila sub nici o forma!

8. Toate informatiile / modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea WIFI WORLD, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi etc. Termenul de procesare a comenzii este de maximum 3 zile lucratoare.

9. In cazul coletelor refuzate la livrare, care au fost achitate cu cardul online sau ordin de plata, suma aferenta comenzii va fi restituita dupa ce produsul (sau ultimul produs, in cazul in care expeditia continea mai multe echipamente) ajunge in posesia noastra dar nu mai tarziu de 30 zile de la data livrarii.

10. Termenul de rambursare a sumelor achitate pentru comenzile refuzate / anulate este de pana la cel mult 30 de zile.

ATENTIE! Recomandam tuturor clientilor verificarea integritatii coletelor in momentul livrarii. Acest lucru NU presupune "VERIFICAREA CU DESCHIDERE A COLETELOR"! Produsele se pot verifica la livrare DOAR daca s-a ales, in prealabil, serviciul "DESCHIDERE COLET / DESCHIDERE LA LIVRARE", serviciu a carui taxa este de 3.00 RON. Rugam toti clientii sa precizeze daca dores si acest serviciu, in momentul plasarii comenzii, in cadrul chenarului pentru note aditionale sau telefonic, in momentul confirmarii comenzii.

Livrarea produselor se face pana in fata imobilului (casa / bloc). Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.

Retur

1. Dreptul de retur / dreptul de retragere din contract

(1.1) Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la www.wifiworld.ro si vrei sa renunti la cumparare poti solicita returnarea a produselor in maximum 14 zile de la receptia acestora. Dreptul de retur / dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile este reglementat de Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

(1.2) Clientul beneficiaza de dreptul de retur / dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile calendaristice, din momentul in care acesta a intrat in posesia bunului, respectiv a ultimului bun sau a ultimei piese, in cazul in care comanda contine multiple echipamente / piese, livrate separat (pe loturi separate).

2. Procedura de retur a produselor (pasii necesari)

(2.1) Pentru a returna produsele este necesar sa se urmeze urmatorii pasi:

           Citeste cu atentie termenii si conditiile in care se pot returna produsele, enumerate mai jos;

           Completeaza formularul de retur si asteapta sa fii contactat de colegii nostri;

           Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur, te rugam sa trimiti produsele, prin intermediul unei firme de curierat, fara ramburs, la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.

           Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur, iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele pe adresa de e-mail office@wifiworld.ro. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!

           Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate, vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

(2.2) Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

(2.3) Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv, intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora. Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la Art. 13 alin. (3) si Art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice, incepand din ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Important: In cazul persoanelor juridice (acestea neavand calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau DE A NU DA CURS solicitarii de retur!

(2.4) Produsele returnate trebuie sa respecte urmatoarele conditii:

           Sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate;

           Sa detina ambalajul original complet, cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale, stickere, CD / DVD-uri, cleme pentru prindere in rack etc)*;

           Sa nu prezinte urme de deteriorare, pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri sau orice alte forme de uzura (ex. Access Point-urile sau antenele nu trebuie sa prezinte urme de la colierele de strangere), atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor si / sau consumabilelor ce insotesc produsele returnate (ex. suporti din plastic sau metal, cleme pentru prindere in rack, mufe, mansoane, module keystone, prize de retea, clesti pentru sertizare etc.);

           Etichetele ce detin coduri de bare si serii de echipamente (S/N, MAC, IMEI) sa fie intacte, iar documentele originale care insotesc echipamentul (factura fiscala, certificate de garantie, ghiduri / manuale de utilizare etc.) sa se afle in ambalajul echipamentelor sau in interiorul coletului;

           Echipamentele de tip router, switch sau access point sa fie resetate la valorile din fabrica.

* Produsele de tip „bulk” sunt exceptate de la conditia ambalajului original, insa trebuie sa fie returnate cu toate accesoriile care le-au insotit (kit pentru montaj pe tavan / perete, suruburi etc.).

(2.5) Sunt exceptate de la retur produsele aflate in urmatoarele situatii:

           Produsele aduse pe COMANDA SPECIALA;

           Produsele care nu mai dispun de ambalajul original complet (acestea a fost rupt / distrus sau pierdut);

           Produsul este returnat fara accesoriile care faceau parte din ambalajul original (injectoare PoE, CD-uri, manuale de utilizare, antene, pigtail-uri, suporti sau alte asemenea);

           Produsele a caror etichete de identificare (pe care sunt amplasate seria, codul de bare si denumirea produsului) sunt deteriorate sau lipsesc (fie de pe ambalaj, fie de pe produs in sine);

           Produsele prezinta defecte tehnice majore care le fac inutilizabile sau fac revinderea imposibila (porturi RJ45 sau SFP arse / scurtcircuitate, cablu de alimentare taiat / rupt, carcasa sparta, accesorii distruse etc.);

           Produsele a caror serie (serial number S/N) nu corespunde cu seria celor de pe factura clientului.

(2.6) De asemenea, sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la Art. 9-15 din O.U.G. nr. 34/2014, in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, date fiind produsele si serviciile comercializate de WIFI WORLD urmatoarele:

           Contractele incheiate in cadrul unei licitatii (mai exact, produsele achizitionate prin licitatii publice);

           Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere (ex. licente electronice, extensii de garantii, servicii de configurare).

Important: La returnare / garantie, nu se accepta colete cu plata ramburs!

(2.7) In baza Art. 14 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, actualizata cu modificarile Legii nr. 157 din 22 iunie 2015, conform caruia „Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator”, mentionam faptul ca, in cazul returului, costul transportului este in sarcina clientului, iar taxa de transport achitata la livrare NU se restituie! Pentru mai multe lamuriri, ordonanta in cauza poate fi consultata aici.

(2.8) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform Art. 14 alin. (3) din OUG 34/2014.

(2.9) In cazul in care cumparatorul solicita reexpedia bunului, echipamentul va fi reexpediat catre client, cu conditia ca acesta sa suporte atat taxa returului cat si taxa noii expeditii. Prevederea se aplica atat in cazul produsului trimis la retur cat si in cazul in care clientul, din motive imputabile lui, nu a ridicat comanda de la curier sau a refuzat primirea coletului.

(2.10) Daca produsele trimise la retur au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

(2.11) Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse: acumulatori, baterii, incarcatoare, consumabile (keystone, kit pentru montare pe tavan / perete, clesti pentru sertizare) etc., acestea se pot returna doar sigilate.

3. Rambursarea sumelor

(3.1) Vanzatorul (WIFI WORLD) va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care consumatorul ne-a informat asupra deciziei sale de retragere din contract si returul a fost acceptat. WIFI WORLD va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care vanzatorul nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor, dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

(3.2) In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa etc. (altfel spus, nu respecta cerintele sus-mentionate pentru returnarea produselor), ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA) pentru readucerea produsului la starea initiala, daca este posibil, sau compensarea prejudiciilor aduse, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea acestora.

(3.3) Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura. Aceasta prevedere se aplica si in cazul garantiei produselor, in situatia in care clientul opteaza pentru rezolutiunea contractului.

Important: Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la CARGUS sau FAN Courier, in prezenta curierului, si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

(3.4) Pentru orice reclamatii, sesizari, plangeri sau alte probleme de acest fel, va rugam sa accesati pagina „Contact” si sa selectati subiectul Reclamatii din cadrul formularului de contact.

Product added to wishlist
Product added to compare.

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implica acceptarea lor. Mai multe detalii aici.