Termeni si conditii de utilizare

NOTA: Acesta este actualul site al SC WIFI WORLD SRL. In cadrul acestei pagini pot aparea multiple schimbari intr-un interval de timp scurt. Daca intampinati dificultati in utilizarea noului nostru site, va rugam sa ne contactati la tel.: 0722 161 007. Va multumim pentru intelegere! Ultima actualizare: 30.10.2023 

1. Informatii despre site si magazin online

(1.1) Principala activitate desfasurata de firma SC WIFI WORLD SRL, prin intermediul site-ului www.wifiworld.ro, se incadreaza in domeniul comertului electronic si se supune Legii nr. 121 din 4 mai 2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic.

(1.2) Comenzile efectuate prin intermediul acestui site implica acceptarea conditiilor comerciale enumerate mai jos. Va rugam sa cititi cu atentie aceste conditii precum si sectiunile „Termeni de utilizare” si „Reguli de confidentialitate”.

(1.3) Informatii comerciale:

           Site-ul web www.wifiworld.ro este administrat de SC WIFI WORLD SRL, cu sediul social in Fagaras, Str. Gheorghe Doja, Nr. 86, jud. Brasov;

           Numar de inregistrare in Registrul Comertului: J08/767/2014; CUI: RO33169830;

           Capital Social Subscris si varsat: 200.00 RON;

           Site-ul comercializeaza produse si servicii atat pe teritoriul Romaniei cat si in Europa* (doar cu transportul asigurat de catre client);

           Adaos comercial practicat pe acest site este intre 10 si 300%.

2. Acceptarea conditiilor

(2.1) Utilizarea site-ului www.wifiworld.ro, logarea, cat si accesul la serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea ta (utilizator / vizitator / client) a termenilor si regulilor de confidentialitate detaliate mai jos, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora. Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Conditiile pentru utilizarea site-ului, pentru a le putea consulta in orice moment. In situatia in care nu esti de acord cu aceste conditii, iti solicitam sa nu utilizezi site-ul nostru.

(2.2) WIFI WORLD isi rezerva dreptul de a actualiza si / sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment, in mod unilateral, conform propriilor standarde si necesitati, intotdeauna in concordanta cu legea in vigoare, motiv pentru care iti solicitam sa urmaresti in mod periodic eventualele modificari din aceasta pagina.

(2.3) Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor din prezenta pagina iti exprimi acordul pentru a primi comunicari sau oferte in scop comercial din partea SC WIFI WORLD SRL. Datele personale oferite vor fi procesate conform Politicii de prelucrare a Datelor Personale ale SC WIFI WORLD SRL.

3. Drepturile de autor

(3.1) Informatiile si datele publicate pe www.wifiworld.ro apartin site-ului si implicit societatii WIFI WORLD, prin urmare, acestea nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil al reprezentantului legal al societatii SC WIFI WOLRD SRL care administreaza site-ul. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare. Orice incalcare a drepturilor de autor poate fi semnalata pe adresa de e-mail office@wifiworld.ro.

(3.2) WIFI WORLD este indreptatita sa isi protejeze drepturile de autor in baza Legii nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe.

4. Incheierea contractului

(4.1) Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul www.wifiworld.ro, cumparatorul / clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societate SC WIFI WORLD SRL, in calitate de administrator site, respectiv prin telefon sau e-mail, in vederea validarii si procesarii comenzii sau notificarii clientului cu privire la orice alt aspect legat de comanda acestuia.

Important: Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi! Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator / client. De asemenea, NU echivaleaza cu incheierea contractului emiterea devizului de oferta, respectiv a facturii proforme, acestea reprezentand doar o instintare scrisa, respectiv un angajament scris al vanzatorului de a livra bunurile sau presta serviciile care fac obiectul unei tranzactii.

(4.2) In urma plasarii unei comenzi, WIFI WORLD isi rezerva dreptul de a anula sau modifica aceasta comanda, pentru motive justificate, cu informarea prealabila a clientului, in situatia in care exista un deficit de stoc pentru unul sau mai multe produse comandate. In cazul anularii unei comenzi achitate in avans, sumele incasate de SC WIFI WOLRD SRL vor fi restituite cumparatorului / clientului, in termen de maximum 30 de zile calendaristice.

Nota: WIFI WORLD efectueaza comert cu produse si servicii si prin platforma de achizitii publice SEAP/SICAP. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati telefonic, la nr. 0761 878 718, sau prin e-mail, la adresa comenzi@wifiworld.ro.

(4.3) Ofertele si preturile afisate pe site-ul www.wifiworld.ro sunt valabile in intervalele orare 19:00-10:00 si 10:00-19:00 sau pana la actualizarea informatiilor de pe site.

5. Achitarea, procesarea si livrarea comenzilor

5. Achitarea, procesarea si livrarea comenzilor

(5.1) Modalitati de plata:

           numerar (ramburs la curier sau la sediul firmei);

           ordin de plata (OP - cu plata in 24 de ore sau la termen);

           cu cardul online sau pe baza unui link de plata cu cardul, emis pe e-mail catre client (prin platforma EuPlatesc.ro).

Important: Plata in rate online nu este disponibila pentru www.wifiworld.ro.

Nota: In ceea ce priveste ordinul de plata, in cazul in care nu s-a convenit plata la un anumit termen, aceasta urmand sa se faca in cel mai scurt timp, avem rugamintea de a ne trimite o dovada a platii pe adresa de e-mail comenzi@wifiworld.ro (imagine, poza, printscreen, fisier .pdf) cu scopul de a urgenta livrarea comenzii, in cazul in care transferul intre banci intarzie sau, din motive tehnice, departamentul financiar nu poate realiza verificarea acestuia.

(5.2) Sistemul de plata online este dezvoltat de catre EuroPayments Services SRL si este certificat SR EN ISO/IEC 27001:2018, SR ISO/IEC 27701:2019, SR EN ISO 9001:2015 si PCI-DSS Level 1 - Service Provider. Acesta asigura efectuarea platilor prin intermediul cardurilor intr-un mediu securizat. Platile online efectuate pe site-ul nostru beneficiaza de protocoalele de securitate PSD2 si 3DSecure v2. Sunt de asemenea utilizate solutii antifrauda avansată care, impreuna cu sistemul „Visa Secure” de la VISA si „Mastercard IdentityCheck” de la Mastercard, duc la diminuare riscurilor asociate tentativelor de frauda electronica. 3DSecure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2). Pentru mai multe informatii legate de platforma EuPlatesc.ro si cardurile acceptate, va rugam sa accesati linkul disponibil aici.

(5.3) Pentru a finaliza o tranzactie efectuata cu cardul online sunt necesare urmatoarele date:

           Numele posesorului cardului (asa cum este trecut pe card);

           Codul cardului (cele 4 grupe a cate 4 cifre afisate pe fata cardului, fara spatii);

           Data expirarii cardului (luna si an);

           Codul de securitate CCV (ultimele 3 cifre afisate pe spatele cardului, inscriptionate pe banda cu semnatura).

(5.4) Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul titularului, in conditiile agreate cu banca emitenta a cardului. Pentru efectuarea tranzactiei pe site-ul nostru, nu se percepe niciun comision suplimentar. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele EuroPayments Services SRL. Site-ul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau. Pentru mai multe informatii puteti consulta sectiunea Modalitati de plata”.

(5.5) Modalitati de livrare:

           Curier rapid (CARGUS sau FAN Courier);

           Ridicare personala din sediul firmei.

Important: In privinta expedierii in afara Romaniei WIFI WORLD poate onora comanda numai in cazul in care destinatarul (cumparatorul) accepta plata comenzii in avans si procurarea si achitarea curierului / mijlocului de transport ce va prelua coletul / coletele din sediul nostru spre a efectua livrarea. Pentru mai multe detalii in acest sens, va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail: office@wifiworld.ro

(5.6) Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 - 4 zile, prin curier rapid, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (disponibilitate produse, date facturare, adresa livrare, modalitate de plata, termen de plata), cu posibilitatea de a prelungii acest termen pana la 30 zile, conform legii, din motive justificate, cum ar fi zile libere legale, perioada Sarbatorilor de Pasti si Craciun, Black Friday, Anul Nou etc. In functie de termenul estimativ de livrare din partea furnizorului, in cazul comenzilor pentru produse aduse la comanda sau aduse pe comanda speciala (vezi punctul 5.19), clientului i se va comunica intervalul estimativ de livrare si va fi notificat in ziua in care marfa va fi expediata catre acesta.

(5.7) Firmele de curierat disponibile la comenzile efectuate pe site-ul www.wifiworld.ro sunt CARGUS si FAN Courier. Clientul are optiunea de a alege firma de curierat, in momentul finalizarii comenzii online.

- Raza acoperire CARGUS: https://www.cargus.ro/wp-content/uploads/Lista-localitati-fara-km-suplimentari.pdf;

- Raza acoperire FAN Courier: https://www.fancourier.ro/acoperire/;

(5.8) In privinta costurilor de transport, transportul produselor se va taxa cu 20.00 RON (TVA inclus). Transportul este gratuit pentru comenzile ce depasesc valoarea de 700.00 RON, in limita a 5 kg. Pentru localitatile aflate in afara razelor de acoperire ale firmelor CARGUS si FAN Courier, kilometri suplimentari se taxeaza cu 0.80 lei / km + TVA.

(5.9) In cazul zonelor aflate in afara razei de acoperire a firmei de curierat selectate, termenul de livrare este de pana la 48 / 72 de ore, fara a se socoti zilele nelucratoare (ex. sambata, duminica).

Nota: Termenul de livrare al produselor este orientativ si se aplica doar in cazul comenzilor confirmate, daca nu s-a convenit alt termen impreuna cu clientul. Mentionam, de asemenea, ca, desi WIFI WORLD face tot posibilul pentru a onora cat mai rapid comenzile clientilor, nu putem garanta termenul de livrare in numele curierului. Obilgatia de transport, intr-un termen cat mai scurt, este direct imputabila curierului si poate fi afectata de evenimente neprevazute (trafic ingreunat, drum blocat, probleme tehnice ale mijloacelor de transport ale acestora sau alte dificultati ce tin de curier).

(5.10) In ceea ce priveste redirectionarea comenzii, in cazul in care, din diverse motive, clientul doreste schimbarea adresei de livrare dupa ce coletul a fost inmanat curierului si a parasit incinta firmei, acesta trebuie sa ne contacteze in cel mai scurt timp, de preferat telefonic, la nr. 0761 878 718, si sa ne comunice noua adresa de livrare, persoana de contact si un nr. de telefon la care aceasta poate fi contactata de curier. In urma notificarii, vom incerca sa contactam firma de curierat cu care a fost expediata comanda respectiva, in vederea modificarii scrisorii de transport (AWB) si redirectionarii coletului / coletelor. WIFI WORLD se angajeaza sa depuna toate eforturile necesare in vederea indeplinirii solicitarilor de acest gen ale clientilor, insa nu poate garanta solutionarea lor, mai ales daca acestea intervin dupa ora 15:00, aceasta fiind ora aproximativa la care sunt preluate coletele.

(5.11) In ceea ce priveste serviciile de configurare pentru echipamente, efectuate la solicitarea clientului, precizam ca acestea pot fi efectuate fie de catre client, sub indrumarea departamentului tehnic, fie direct de catre personalul tehnic inainte de livrarea produselor comandate. Mai multe detalii pot fi solicitate pe adresa de e-mail office@wifiworld.ro sau la nr. 0761 878 718.

Important: Taxa pentru manopera efectuata cu ocazia configurarii echipamentelor anterior expedierii acestora, se achita intotdeauna in avans, fie prin ordin de plata sau prin link de plata cu cardul emis pe e-mailul clientului, si nu este returnabila sub nici o forma!

(5.12) Toate informatiile / modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea WIFI WORLD, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi etc. Termenul de procesare a comenzii este de maximum 3 zile lucratoare.

(5.13) In cazul coletelor refuzate la livrare, care au fost achitate cu cardul online sau ordin de plata, suma aferenta comenzii va fi restituita dupa ce produsul (sau ultimul produs, in cazul in care expeditia continea mai multe echipamente) ajunge in posesia noastra dar nu mai tarziu de 30 zile de la data livrarii.

(5.14) Termenul de rambursare a sumelor achitate pentru comenzile refuzate / anulate este de pana la cel mult 30 de zile.

(5.15) Produsele sunt disponibile in limita stocului. In functie de disponibilitate, acestea pot fi:

           In stoc - exista cel putin 1 produs pe stoc;

           Stoc epuizat - produsul nu mai este momentan disponibil in stocul nostru;

           La comanda - produsul nu se afla in stocul nostru, dar este posibil sa existe in stocul furnizorilor, caz in care se poate plasa o comanda pentru un asemenea produs (pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati telefonic, la nr. 0761 878 718, sau pe adresa de e-mail comenzi@wifiworld.ro);

           Nou - produsul a fost adaugat pe site in ultimele 15 zile;

           La reducere - produsul beneficiaza de reducere de pret si, prin urmare, la aceste produse nu se mai ofera alte discount-uri;

           In curand - produsul urmeaza sa fie adus pe stoc si disponibil pentru vanzare.

* Din pricina deficitului de microprocesoare care continua sa afecteze productia de echipamente electronice, unele din produsele marcate cu etichetele "Stoc epuizat" sau "La comanda" nu vor putea fi procurate in viitorul apropiat. In cazul in care doriti sa rezervati un asemenea echipament, va putem contacta in momentul in care avem certitudinea ca il vom primi pe stoc. Mai multe detalii pot fi obtinute telefonic.

Nota: Toate produsele / echipamentele vandute de WIFI WORLD sunt noi, nefolosite, in ambalaje originale, cu exceptia echipamentelor „bulk” care sunt vandute fara ambalaj original si fara anumite accesorii, dupa caz (alimentatoare tensiune).

Important: In cazuri exceptionale in care, din varii motive, ambalajul original a fost deteriorat sau echipamentul prezinta defecte vizuale minore (zgarieturi minore, indoituri usoare etc.), dar care sunt in perfecta stare de functionare, clientul va fi notificat cu privire la aceste aspecte, va beneficia, totodata, de o reducere a pretului raportata la valoarea defectelor si, implicit, de garantia corespunzatoare pentru un produs nou. Clientul este indreptatit sa isi exprime refuzul cu privire la achizitia unui asemenea produs si poate solicita achizitia unui produs fara nici un fel de defect.

(5.16) In cazul comenzilor ridicate personal (comenzi achitate in avans, numerar sau cu cardul, pe baza de link de plata, la sediul firmei), se aplica aceiasi termeni si conditii ca in cazul comenzilor livrare prin curier.

Nota: La sediul firmei nu se testeaza si nu se vizualizeaza produsele!

(5.17) Va rugam sa verificati produsele la livrare, iar in cazul in care acestea prezinta neconformitati (coletele au deteriorari semnificative) sa sesizati imediat reprezentantul firmei si sa refuzati comanda. Dupa parasirea incintei firmei, produsele se pot returna doar prin curier la adresa indicata pe site la sectiunea Retur produse.

Important: Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur, taxa de transport achitata la livrare NU se restituie!

(5.18) Indiferent de metoda de livrare, la cererea cumparatorului / clientului, produsele pot fi rezervate pentru 24 de ore. Precizam ca in cazul in care produsele rezervate sunt ultimele aflate pe stoc si un alt client doreste achizitionarea acestora, iar clientul care a facut rezervarea nu poate fi contactat in vederea plasarii unei comenzi ferme, rezervarea va fi anulata, fiind onorat primul client care plaseaza o comanda ferma.

(5.19) In cazul in care cumparatorul / clientul doreste sa comande unul sau mai multe echipamente care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului (adica furnizorul / furnizorii societatii WIFI WORLD), dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti, acesta va plasa o COMANDA SPECIALA. Comanda speciala obliga clientul la plata unui avans de minimum 30% din valoarea comenzii, fiind posibila si plata integrala, reprezentand garantia achizitionarii produselor. Clientului i se va comunica un termen de livrare pentru echipamentul respectiv sau intreaga cantitate de echipamente, termen care, in cazuri exceptionale, cum ar fi deficitul de stoc la furnizor, se poate extinde pana la 60 de zile. Clientul poate refuza comanda speciala, pe baza termenului de livrare, dar numai daca nu a platit avansul pentru aceasta.

Important: In cadrul comenzii speciale, odata achitata suma integrala sau o parte din aceasta (avansul), iar WIFI WORLD a rezervat / achitat la furnizor echipamentele comandate, comanda NU mai poate fi refuzata! De asemenea, nu se acepta returul in cazul comenzilor speciale. Clientul va fi notificat cu privire la toate aspectele ce tin de comanda speciala, pentru a-si exprima acordul cu privire la termenii acesteia.

6. Limitarea raspunderii

(6.1) Site-ul www.wifiworld.ro, precum si orice software utilizat in cadrul acestuia sunt furnizate in modalitarea in care se gasesc si atat cat sunt disponibile, fara nici un fel de garantii, exprese sau implicite, inclusiv, dar fara a se limita la, garantii implicite de comercializare, adaptarea la o anumita utilizare sau neincalcarea termenilor.

(6.2) WIFI WORLD nu isi asuma raspunderea pentru suspendarea sau intreruperea site-ului www.wifiworld.ro, in totalitate sau partial. De asemenea, nu ne asumam raspunderea pentru orice fel de daune survenite in urma utilizarii acestuia.

(6.3) WIFI WORLD isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment, in mod unilateral, conform propriilor standarde si necesitati, intotdeauna in concordanta cu legea in vigoare, continutul aflat pe site-ul www.wifiworld.ro.

7. Anularea comenzilor

(7.1) Societatea WIFI WORLD si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor.

(7.2) In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, WIFI WORLD isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila.

(7.3) SC WIFI WORLD SRL face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei cereri de comanda cu un pret derizoriu, WIFI WORLD are dreptul sa anuleze solicitarea de comanda a cumparatorului / clientului conform Art. 19 din Ordonanta Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata privind comercializarea produselor si serviciilor de piata.

(7.4) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:

           preturile afisate pe site-ul www.wifiworld.ro sunt rezultatul unei erori materiale;

           produsul / produsele comandata nu se mai afla pe stoc;

           tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului cumparatorului / clientului;

           datele furnizate de catre cumparator / client, pe site sunt incomplete si / sau incorecte.

8. Garantii

(8.1) Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie (producator sau vanzator). Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Stergerea seriei (serie echipament sau serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.

(8.2) Garantia este de doua tipuri:

8.2.1 - Garantia legala de conformitate sau obligatia legala a vanzatorului, obligatorie, conform Art. 22, alin. (1) din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, prin care vanzatorul (WIFI WORLD) garanteaza cumparatorului / clientului faptu ca daca acesta din urma constata o lipsa a conformitatii produsului, clientul sau consumatorul are la dreptul de a-i solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin repararea produsului sau inlocuirea acestuia.

8.2.2 - Garantia comerciala sau orice angajament asumat de vanzator sau producator fata de client sau consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta.

(8.3) Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului, conform Legii nr. 449/2003. Acesta se aplica tuturor produselor.

(8.4) Termenul de garantie comerciala este de:

       •    24 luni - in cazul persoanelor fizice (consumatori);

       •    12 luni - in cazul persoanelor jurdice (acestea neavand calitatea de consumatori);

       •    6 luni - in cazul produselor din categoriile: acumulatori, alimentatoare tensiune, incarcatoare si altele de acest gen, indiferent de clienti persoane fizice sau juridice;

       •    0 luni - dupa caz, pentru produse constituite in intregime din metal, plastic sau alte asemenea materiale, fara componente electronice, care beneficiaza doar de garantia de conformitate. 

(8.5) Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maximum 30 zile.

Nota: Costurile privind trimiterea in garantie a echipamentelor vandute de WIFI WORLD vor fi suportate de catre client / cumparator, urmand ca la returnarea unui produs nou / reparat catre client, costurile de transport sa fie suportate de WIFI WORLD. Mai multe informatii se regasesc la sectiunea Service si Garantii”.

9. Litigii

Eventualele litigii in legatura cu executarea contractului vor fi rezolvate intre vanzator si cumparator / client pe cale amiabila, in caz contrar, partile putandu-se adresa instantei de judecata competente de pe raza teritoriala a localitatii in care se afla sediul comerciantului / vanzatorului SC WIFI WORLD SRL, respectiv Judecatoria Fagaras.

10. Protectia datelor si reguli de confidentialitate (GDPR)

(10.1) Conform prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, site-ul nostru administrat de SC WIFI WOLRD SRL, are obligatia de a administra, in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate.

(10.2) Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator in scopul livrarii produselor si efectuarii serviciilor comandate si sunt comunicate, in mod voluntar, doar de client. Conform Legii nr. 677/2001, cumparatorul / clientul beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Totodata, acesta are dreptul sa se opuna prelucrarii datelor personale care il privesc si sa solicite stergerea datelor. Daca unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugam sa ne informezi cat mai curand posibil.

(10.3) Pentru exercitarea acestor drepturi, poti contacta in orice moment responsabilul WIFI WORLD cu protectia datelor, prin transmiterea solicitarii tale prin e-mail la adresa office@wifiworld.ro.

(10.4) Dreptul cumparatorului / clientului de  a se adresa justitiei este garantat si imprescriptibil. Poti consulta politica noastra legata de prelucrarea datelor cu caracter personal aici.

(10.5) Legislatie si link-uri utile:

           Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

           Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice;

           Regulamentul UE nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor);

           Site-ul Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDC).

11. Utilizarea cookie-urilor

(11.1) Acest site foloseste cookie-uri. De fiecare data cand vizitezi site-ul nostru, vei fi notificat in aceasta privinta si vei fi invitat sa accepti aceste cookie-uri. Prin „cookie” se intelege un mic fisier text pe care un site il plaseaza pe calculatorul sau pe dispozitivul tau mobil atunci cand il accesezi. Cookie-urile sunt de doua tipuri:

           Module cookie originale tip sesiune (tip session): sunt instalate de site-ul pe care il vizitezi. Ele pot fi citite doar de site-ul respectiv. In plus, site-urile utilizeaza uneori servicii externe, care isi plaseaza propriile cookie-uri – acestea sunt modulele cookie de la terti;

           Module cookie originale persistente (tip permanent): sunt modulele cookie salvate pe calculatorul tau care, spre deosebire de cookie-urile de sesiune, nu se sterg automat atunci cand inchizi browser-ul.

(11.2) Prin acceptarea acestor termeni si conditii, iti exprimi acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Poti consulta Politica de utilizare a Cookie-urilor aici.

Retur produse

1. Dreptul de retur / dreptul de retragere din contract

(1.1) Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la www.wifiworld.ro si vrei sa renunti la cumparare poti solicita returnarea a produselor in maximum 14 zile de la receptia acestora. Dreptul de retur / dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile este reglementat de Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

(1.2) Clientul beneficiaza de dreptul de retur / dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile calendaristice, din momentul in care acesta a intrat in posesia bunului, respectiv a ultimului bun sau a ultimei piese, in cazul in care comanda contine multiple echipamente / piese, livrate separat (pe loturi separate).

2. Procedura de retur a produselor (pasii necesari)

(2.1) Pentru a returna produsele este necesar sa se urmeze urmatorii pasi:

           Citeste cu atentie termenii si conditiile in care se pot returna produsele, enumerate mai jos;

           Completeaza formularul de retur si asteapta sa fii contactat de colegii nostri;

           Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur, te rugam sa trimiti produsele, prin intermediul unei firme de curierat, fara ramburs, la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.

           Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur, iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele pe adresa de e-mail office@wifiworld.ro. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!

           Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate, vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

(2.2) Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

(2.3) Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv, intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora. Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la Art. 13 alin. (3) si Art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice, incepand din ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Important: In cazul persoanelor juridice (acestea neavand calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau DE A NU DA CURS solicitarii de retur!

(2.4) Produsele returnate trebuie sa respecte urmatoarele conditii:

           Sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate;

           Sa detina ambalajul original complet, cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale, stickere, CD / DVD-uri, cleme pentru prindere in rack etc)*;

           Sa nu prezinte urme de deteriorare, pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri sau orice alte forme de uzura (ex. Access Point-urile sau antenele nu trebuie sa prezinte urme de la colierele de strangere), atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor si / sau consumabilelor ce insotesc produsele returnate (ex. suporti din plastic sau metal, cleme pentru prindere in rack, mufe, mansoane, module keystone, prize de retea, clesti pentru sertizare etc.);

           Etichetele ce detin coduri de bare si serii de echipamente (S/N, MAC, IMEI) sa fie intacte, iar documentele originale care insotesc echipamentul (factura fiscala, certificate de garantie, ghiduri / manuale de utilizare etc.) sa se afle in ambalajul echipamentelor sau in interiorul coletului;

           Echipamentele de tip router, switch sau access point sa fie resetate la valorile din fabrica.

* Produsele de tip „bulk” sunt exceptate de la conditia ambalajului original, insa trebuie sa fie returnate cu toate accesoriile care le-au insotit (kit pentru montaj pe tavan / perete, suruburi etc.).

(2.5) Sunt exceptate de la retur produsele aflate in urmatoarele situatii:

           Produsele aduse pe COMANDA SPECIALA (vezi sectiunea 5 - 5.19 din Termeni si conditii de utilizare);

           Produsele care nu mai dispun de ambalajul original complet (acestea a fost rupt / distrus sau pierdut);

           Produsul este returnat fara accesoriile care faceau parte din ambalajul original (injectoare PoE, CD-uri, manuale de utilizare, antene, pigtail-uri, suporti sau alte asemenea);

           Produsele a caror etichete de identificare (pe care sunt amplasate seria, codul de bare si denumirea produsului) sunt deteriorate sau lipsesc (fie de pe ambalaj, fie de pe produs in sine);

           Produsele prezinta defecte tehnice majore care le fac inutilizabile sau fac revinderea imposibila (porturi RJ45 sau SFP arse / scurtcircuitate, cablu de alimentare taiat / rupt, carcasa sparta, accesorii distruse etc.);

           Produsele a caror serie (serial number S/N) nu corespunde cu seria celor de pe factura clientului.

(2.6) De asemenea, sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la Art. 9-15 din O.U.G. nr. 34/2014, in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, date fiind produsele si serviciile comercializate de WIFI WORLD urmatoarele:

           Contractele incheiate in cadrul unei licitatii (mai exact, produsele achizitionate prin licitatii publice);

           Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere (ex. licente electronice, extensii de garantii, servicii de configurare).

Important: La returnare / garantie, nu se accepta colete cu plata ramburs!

(2.7) In baza Art. 14 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, actualizata cu modificarile Legii nr. 157 din 22 iunie 2015, conform caruia „Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator”, mentionam faptul ca, in cazul returului, costul transportului este in sarcina clientului, iar taxa de transport achitata la livrare NU se restituie! Pentru mai multe lamuriri, ordonanta in cauza poate fi consultata aici.

(2.8) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform Art. 14 alin. (3) din OUG 34/2014.

(2.9) In cazul in care cumparatorul solicita reexpedia bunului, echipamentul va fi reexpediat catre client, cu conditia ca acesta sa suporte atat taxa returului cat si taxa noii expeditii. Prevederea se aplica atat in cazul produsului trimis la retur cat si in cazul in care clientul, din motive imputabile lui, nu a ridicat comanda de la curier sau a refuzat primirea coletului.

(2.10) Daca produsele trimise la retur au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

(2.11) Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse: acumulatori, baterii, incarcatoare, consumabile (keystone, kit pentru montare pe tavan / perete, clesti pentru sertizare) etc., acestea se pot returna doar sigilate.

3. Rambursarea sumelor

(3.1) Vanzatorul (WIFI WORLD) va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care consumatorul ne-a informat asupra deciziei sale de retragere din contract si returul a fost acceptat. WIFI WORLD va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care vanzatorul nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor, dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

(3.2) In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa etc. (altfel spus, nu respecta cerintele sus-mentionate pentru returnarea produselor), ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA) pentru readucerea produsului la starea initiala, daca este posibil, sau compensarea prejudiciilor aduse, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea acestora.

(3.3) Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura. Aceasta prevedere se aplica si in cazul garantiei produselor, in situatia in care clientul opteaza pentru rezolutiunea contractului.

Important: Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la CARGUS sau FAN Courier, in prezenta curierului, si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

(3.4) Pentru orice reclamatii, sesizari, plangeri sau alte probleme de acest fel, va rugam sa accesati pagina „Contact” si sa selectati subiectul Reclamatii din cadrul formularului de contact.

Service si Garantii

1. Garantia produselor

(1.1) Produsele comercializate de magazinul online www.wifiworld.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor WIFI WORLD sau ale producatorilor.

(1.2) In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator), perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-6 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produsele trimise in garantie este de maxim 30 zile.

(1.3) Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale si se aplica exclusiv consumatorilor, asa cum ii defineste Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata - Art. 2 alin. (4) si Ordonanta de Urgenta nr. 140 din 28 decembrie  2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri - Art. 2 alin. (2), adica orice persoana fizica care, in legatura cu contractele reglementate de prezenta ordonanta de urgenta, actioneaza in scopuri care se afla in afara activitatii comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective. Ordonanta din urma nu se aplica contractelor privind furnizarea de continut digital sau de servicii digitale. De asemenea, O.U.G. Nr. 140/2021 nu se aplica:

           suportului material care serveste exclusiv ca suport al continutului digital;

           bunului vandut prin executare silita sau in alt mod, ca efect al legii;

           contractelor de vanzare de bunuri de ocazie vandute la licitatii publice.

(1.4) Vanzatorul raspunde fata de consumator pentru orice neconformitate care exista in momentul livrarii bunurilor si care este constatata in termen de doi ani de la data respectiva (vezi punctul 8.2 din sectiunea Termeni si conditii de utilizare).

2. Masurile corective in caz de neconformitate

(2.1) In caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea in conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proportionala a pretului sau de a obtine incetarea contractului in conditiile prevazute de lege.

(2.2) Pentru ca bunurile sa fie aduse in conformitate, consumatorul poate opta intre reparatie sau inlocuire, cu exceptia cazului in care masura corectiva aleasa ar fi imposibila sau, in comparatie cu cealalta masura corectiva disponibila, ar impune vanzatorului costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv urmatoarele:

           valoarea bunurilor, in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea;

           gravitatea neconformitatii;

           masura corectiva alternativa ar putea fi executata fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

(2.3) Vanzatorul poate refuza sa aduca in conformitate bunurile daca reparatia sau inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv cele sus-mentionate.

(2.4) Consumatorul nu are dreptul de a obține incetarea contractului daca neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformitatii ii revine vanzatorului.

(2.5) Repararea sau inlocuirea bunurilor se face intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 30 zile calendaristice din momentul in care vanzatorul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii.

(2.6) In cazul in care neconformitatea este remediata prin reparatie, termenele se prelungesc cu timpul de nefunctionare a bunului, din momentul la care a fost adusa la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate pana la predarea efectiva a bunului in stare de utilizare normala catre consumator.

3. Responsabilitatile clientului

(3.1) Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

           s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;

           etichete de identificare (pe care sunt amplasate seria, codul de bare si denumirea produsului) sunt deteriorate sau lipsesc (fie de pe ambalaj, fie de pe produs in sine);

           echipamentul a fost utilizat in alt scop decat cel in care este destinat a fi utilizat;

           componentele sau accesoriile au fost modificate, eliminate sau distruse;

           sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;

           produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri ale sistemelor de operare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor si / sau alte asemenea;

           incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

(3.2) Orice defect grav al echipamentelor care impiedica functionalitatea acestora, trebuie semnalat in primele 48 de ore de la receptionarea coletului, reclamatiile ulterioare nefiind luate in considerare.

4. Procedura trimiterii produselor in garantie

(4.1) Adresa la care vor fi expediate produsele trimise la garantie este: Fagaras (jud. Brasov), Str. Doamna Stanca Nr. 26, Cladirea VIITORUL SOCOM, et. 1 - WIFI WORLD SRL.

(4.2) La expedierea produsului pentru garantie te rugam sa ne comunici numarul cererii de service alocat dupa completarea Formularului de Service. Pentru produsele expediate prin firmele de curierat rapid te rugam sa mentionezi, pe scrisoarea de transport (AWB), NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".

(4.3) Echipamentele pot fi expediate prin orice curier rapid, in functie de dorinta clientului, insa este interzisa trimiterea in garantie sau spre retur a coletelor prin posta! Este obligatoriu ca produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie oferit de www.wifiworld.ro care insoteste factura sau este transmis online, via e-mail, clientului.

Important: WIFI WORLD face tot posibilul pentru a expedia echipamentele catre clientii sai in conditii de siguranta cat mai ridicata, folosind astfel materiale de ambalare menite sa protejeze echipamentele in timpul transportului (folie cu bule, pufuleti de polistiren etc.). Prin urmare, in situatia trimiterii echipamentelor la retur sau la garantie, avem rugamintea sa impachetezi respectivele echipamente cu materialele de ambalare in care au fost trimise, daca acest lucru este posibil, sau de asa natura incat sa fie cat mai eficient protejate in timpul transportului, pentru a evita orice potentiale deteriorari aparute in urma transportului.

(4.4) La solicitarea clientului, WIFI WORLD poate trimite curier la adresa indicata de acesta. In cazul in care curierul nu te poate gasi la adresa indicata, la data ridicarii, poti opta pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid: FAN Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus (telefon: Bucuresti: 021 9330 / Provincie: 021 9282), costul transportului fiind conform contractului. Este foarte IMPORTANT sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat vei fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului tau.

(4.5) In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare al produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Important: Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. 

(4.6) In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe e-mail certificatul de garantie aferent facturii emise de www.wifiworld.ro, il poti solicita oricand la adresa comenzi@wifiworld.ro. Pentru a-ti retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunici: numar factura, titular, adresa de e-mail.

5. Mentiuni importante

(5.1) Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

(5.2) Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei, daca intruneste conditiile de garantie sau care este perioada de garantie, precum si alte detalii referitoare la garantie completand formularul de suport tehnic. Inainte de a contacta departamentul tehnic, va rugam sa cititi cu atentie informatiile prezentate mai sus.

(5.3) Asa cum este precizat si in cadrul sectiunii „Masurile corective in caz de neconformitate”, punctul 2.5, returnarea echipamentelor reparate sau inlocuite, in caz de garantie, se face in cel mult 15 zile calendaristice din momentul in care vanzatorul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii.

Important: Garantia produselor nu este transmisibila. WIFI WORLD are obligatie contractuala doar fata de titularul facturii de achizitie. Suma aferenta produselor creditate se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Reclamatii

- Acordam atentie parerii si intrebarilor tale si incercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce priveste procesarea solicitarilor pe care le primim. Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu documentele (garantie, factura, etc.) sau orice alta problema, ne poti scrie la adresa office@wifiworld.ro;

- Termenul maxim de raspuns a unei reclamatii este de 48 de ore. Sesizarile se pot depune DOAR ONLINE. Precizam ca din motive ce nu tin de WIFI WORLD, exista posibilitatea ca anumite e-mailuri sa ajunga in folderul Spam, ceea ce poate prelungi durata de raspuns din partea noastra.

Cum cumpar?

Achizitionarea de echipamente de la WIFI WORLD este posibila prin:

           Comanda online, plasata pe site-ul www.wifiworld.ro;

           E-mail, la adresa comenzi@wifiworld.ro;

           Telefonic, la nr. 0368 733 190;

           Prin WhatsApp, la nr. 0722 161 007.

Nota: Comenzile ONLINE, pe site-ul www.wifiworld.ro, au PRIORITATE si garanteaza preluarea corecta a datelor de facturare si livrare. Pentru detalii legate de modalitatile de plata, te rugam sa verifici informatiile mentionate aici. Toate preturile afisate pe site includ TVA.

Important: Plasarea unei comenzi catre SC WIFI WORLD SRL presupune a fi de acord (in mod direct sau indirect) cu „Termenii si conditiile de utilizare” din cadrul acestei pagini.

1. Comanda online

(1.1) Pentru a comanda online poti sa iti creezi un cont pe site-ul www.wifiworld.ro, daca nu ai deja unul. Daca nu doresti sa iti creezi cont, poti plasa comanda fara cont sau poti opta pentru celelalte metode de achizitie. Daca doresti cont, trebuie sa accesezi butonul „Log In” din pagina principala a site-ului nostru, in dreapta - sus, si apoi pe „Creeaza-ti unul aici>”. Crearea unui cont WIFI WORLD te poate ajuta sa castigi timp la urmatoarea comanda, fara a mai fi nevoie sa introduci toate datele de contact / facturare / livrare de fiecare data cand comanzi online.

(1.2) Datele necesare in vederea crearii contului sunt:

           Numele si prenumele clientului;

           O adresa de e-mail valida si o parola;

           Denumirea firmei (optional - pentru persoane juridice);

           Numarul de identificare / inregistrare al firmei (optional - pentru persoane juridice).

Important: Plasarea unei comenzi online pe site-ul www.wifiworld.ro presupune acceptarea „Termenilor si conditiilor de utilizare” din cadrul acestei pagini.

(1.3) Pasii necesari pentru efectuarea unei comenzi online sunt:

            Pasul 1: Alege produsul pe care il doresti, selecteaza cantitatea dorita si apasa butonul Adauga in cos. Poti folosi caseta pentru cautare rapida, introducand 2 sau 3 cuvinte descriptive (ex.: nanostation loco) sau denumirea produsului (ex.: hex poe lite) ori codul acestuia (ex.: uap-ac-lite).

            Pasul 2: De fiecare data cand adaugi un produs in cos ai posibilitatea sa finalizezi comana sau sa continui cumparaturile, din fereastra care se deschide la adaugarea in cos a unui produs. Daca ai adaugat toate produsele, apasa butonul Finalizeaza comanda sau, da click pe butonul Cos, din partea de sus - dreapta a ecranului, apoi Checkout;

            Pasul 3: In cazul in care esti deja logat in contul tau, trebuie doar sa completezi datele de livrare, din cardul Adresei (daca nu le-ai configurat deja din tabloul de utilizator), sa alegi firma de curierat (momentan indisponibil) si sa alegi Metoda de plata;

            Pasul 4: Dupa ce ai ales metoda de plata, te rugam sa verifici daca toate datele introduse sunt corecte, iar, in final, sa apesi pe butonul Finalizeaza comanda sau Trimite comanda. Vei primi, pe adresa de e-mail oferita, o confirmare de plasare a comenzii si un sumar al acesteia. Colegii nostri din departamentul marketing te vor contacta, in baza datelor de contact oferite, pentru confirmarea comenzii si pentru precizarea datelor de livrare (data expediere, timp pana la livrare).

2. Comanda prin e-mail

(2.1) Comenzile prin e-mail se trimit la adresa comenzi@wifiworld.ro.

(2.2) Datele necesare a fi specificate in e-mail:

           Denumirea (optional - cu link catre produsul in cauza) si cantitatea produselor dorite;

           Numele si prenumele cumparatorului / clientului;

           Codul unic de inregistrare (in cazul persoanelor juridice, pentru adresa si datele de facturare);

           Adresa de livrare unde se doreste a fi livrata comanda;

           Numele persoanei pe care o va contacta curierul;

           Un numar de telefon la care poate fi gasita persoana mentionata anterior;

           Metoda de plata aleasa: ramburs, ordin de plata sau link de plata cu cardul online;

           Adresa de e-mail la care se va trimite ordinul de plata sau link-ul de plata online, in cazul in care se doreste comunicarea acestora pe alta adresa de e-mail fata de cea de pe care a fost trimisa comanda, si la care se va trimite numarul scrisorii de transport (AWB) pentru a putea urmari comanda.

(2.3) Ca si in situatia precedenta, colegii din departamentul marketing te vor contacta pentru confirmarea comenzii si verificarea datelor.

3. Comanda telefonica

(3.1) Comenzile telefonice se pot plasa la nr. de telefon 0368 733 190.

(3.2) Datele necesare a fi specificate:

           Denumirea sau codul si cantitatea produselor dorite;

           Numele si prenumele cumparatorului / clientului;

           Codul unic de inregistrare (in cazul persoanelor juridice, pentru adresa si datele de facturare);

           Adresa de livrare unde se doreste a fi livrata comanda;

           Numele persoanei pe care o va contacta curierul;

           Un numar de telefon la care poate fi gasita persoana mentionata anterior;

           Metoda de plata aleasa: ramburs, ordin de plata sau link de plata cu cardul online;

           Adresa de e-mail la care se va trimite numarul scrisorii de transport (AWB).

4. Comanda prin aplicatia WhatsApp

(4.1) Comanda poate fi trimisa, prin mesaj, la nr. de telefon 0722 161 007. Aplicatia poate fi descarcata de aici.

(4.2) Datele necesare a fi specificate:

           Denumirea sau codul si cantitatea produselor dorite;

           Numele si prenumele cumparatorului / clientului;

           Codul unic de inregistrare (in cazul persoanelor juridice, pentru adresa si datele de facturare);

           Adresa de livrare unde se doreste a fi livrata comanda;

           Numele persoanei pe care o va contacta curierul;

           Un numar de telefon la care poate fi gasita persoana mentionata anterior;

           Metoda de plata aleasa: ramburs, ordin de plata sau link de plata cu cardul online;

           Adresa de e-mail la care se va trimite numarul scrisorii de transport (AWB).

Modalitati de plata

1. Ramburs (numerar la curier)

Plata se efectueaza la curier, in momentul livrarii produselor comandate, impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii. In momentul finalizarii comenzii, selecteaza optiunea de plata „ramburs”.

Important: Valoarea maxima a comenzii pentru care este permisa plata cu ramburs este de 5,000.00 (cinci mii) RON inclusiv.

2. Cu card online

Plata se efectueaza online, pe site-ul www.wifiworld.ro, la finalizarea comenzii. In momentul finalizarii comenzii, selecteaza optiunea de plata cu card online, apoi introdu datele de pe card:

           Numele posesorului cardului (asa cum este trecut pe card);

           Codul cardului (cele 4 grupe a cate 4 cifre afisate pe fata cardului, fara spatii);

           Data expirarii cardului (luna si an);

           Codul de securitate CCV (ultimele 3 cifre afisate pe spatele cardului, inscriptionate pe banda cu semnatura).

La cererea clientului, poate fi emis un link de plata cu cardul online, pe adresa de e-mail a clientului, prin care acesta poate plati comanda. Aceasta este o solutie de plata si in cazul comenzilor plasate prin e-mail, telefonic sau prin WhatsApp.

Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA si MASTERCARD. Mai multe detalii aici. Sunt acceptate si cardurile de tip Revolut.

3. Prin ordin de plata (OP)

Plata se va efectua prin ordin de plata, trimis pe adresa de e-mail a clientului. In momentul finalizarii comenzii, selecteaza optiunea de plata prin ordin de plata (OP). Pentru generarea proformei sunt necesare urmatoarele date:

           Denumirea firmei (pentru persoane juridice) sau numele si prenumele cumparatorului;

           Numarul din Registrul Comertului (persoane juridice);

           Codul unic de identificare fiscala (persoane juridice);

           Adresa de facturare;

           Banca;

           Contul IBAN.

Datele societatii WIFI WORLD, in contul careia se efectueaza plata, sunt:

           Denumirea firma:                                 S.C. WIFI WORLD S.R.L.;

           Numarul din Registrul Comertului:  J08/767/2014;

           Codul unic de identificare fiscala:    RO 33169830;

           Cont IBAN in Banca Transilvania:     RO09 BTRL RONC RT02 5548 7601;

           Cont IBAN in Trezoreria Fagaras:      RO10 TREZ 1325 069 XXX 002512.

Nota: Contul de trezorerie este disponibil doar pentru institutiile de stat. WIFI WORLD efectueaza comert cu produse si servicii si prin platforma de achizitii publice SEAP/SICAP. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati telefonic, la nr. 0722 161 007, sau prin e-mail, la adresa comenzi@wifiworld.ro.

Important: Plata la termen (5-30 zile) este disponibila la cererea clientului, persoane juridice sau institutii ale statului, dar, in cazul clientilor cu discount permanent, plata la termen atrage pierderea discount-ului pentru comanda respectiva.

4. Plata cu numerar (cash) sau card la sediul firmei

Plata se poate efectua la sediul societatii WIFI WORLD, prin numerar (cu emitere chitanta) sau prin generarea unui link de plata cu cardul online, trimis pe adresa de e-mail a clientului. Momentan, plata cu cardul prin POS nu este disponibila la sediul nostru.

Optiuni si informatii privind expedierea

Important: GARANTAM expedierea in aceeasi zi a comenzilor plasate pana cel tarziu la ora 14:00 (fac exceptie comenzile care contin produse indisponibile sau care din motive temeinic intemeiate nu pot fi expediate in aceeasi zi). Comenzile plasate dupa ora 14:00 vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare.

Produsele comercializate de catre WIFI WORLD sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.

Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului (exceptie fiind produsele de tip „bulk” care nu sunt insotite de ambalaj original). Cu scopul de a preveni si evita potentialele avarii survenite in urma livrarii, WIFI WORLD utilizeaza materiale de ambalare menite sa protejeze echipamentele in timpul transportului (folie cu bule, pufuleti de polistiren etc.), prin urmare exista posibilitatea ca, in momentul livrarii, coletul sa fie usor mai voluminos.

Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de finalizarea comenzii. Din motive tehnice, taxa pentru km suplimentari nu poate fi calculata in cadrul plasarii comenzii si va fi comunicata clientului telefonic sau prin e-mail, in momentul confirmarii comenzii.

Firmele de curierat disponibile la comenzile efectuate pe site-ul www.wifiworld.ro sunt CARGUSFAN Courier si Sameday Courier (inclusiv Livrarea la easyBox). Clientul are optiunea de a alege firma de curierat, in momentul finalizarii comenzii online. Mai multe detalii in sectiunea 5 „Achitarea, procesarea si livrarea comenzilor”.

- Raza acoperire CARGUS: https://www.cargus.ro/wp-content/uploads/Lista-localitati-fara-km-suplimentari.pdf;

- Raza acoperire FAN Courier: https://www.fancourier.ro/acoperire/;
- Raza acoperire Sameday Courier: https://sameday.ro/news/r/.

Produsele se pot verifica la livrare doar daca s-a ales, in prealabil, optiunea deschidere colet.

Livrarea produselor se face pana in fata imobilului (casa / bloc). Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele. In cazul in care clientul refuza sau nu desemneaza o persoana pentru a primi comanda, acestuia ii pot fi imputate taxele de transport pentru retur.

SC WIFI WORLD SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii! In cazul clientilor care folosesc un limbaj licentios sau aduc injurii, atat personalului cat si societatii noastre, ne rezervam dreptul de a bloca conturile acestora create pe site-ul nostru si de a intrerupe relatia comerciala cu acestia!

Ultima actualizare: 30.10.2023

Product added to wishlist
Product added to compare.

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implica acceptarea lor. Mai multe detalii aici.