1. Garantia produselor

(1.1) Produsele comercializate de magazinul online www.wifiworld.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor WIFI WORLD sau ale producatorilor.

(1.2) In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator), perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-6 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produsele trimise in garantie este de maxim 30 zile.

(1.3) Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale si se aplica exclusiv consumatorilor, asa cum ii defineste Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata - Art. 2 alin. (4) si Ordonanta de Urgenta nr. 140 din 28 decembrie  2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri - Art. 2 alin. (2), adica orice persoana fizica care, in legatura cu contractele reglementate de prezenta ordonanta de urgenta, actioneaza in scopuri care se afla in afara activitatii comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective. Ordonanta din urma nu se aplica contractelor privind furnizarea de continut digital sau de servicii digitale. De asemenea, O.U.G. Nr. 140/2021 nu se aplica:

           suportului material care serveste exclusiv ca suport al continutului digital;

           bunului vandut prin executare silita sau in alt mod, ca efect al legii;

           contractelor de vanzare de bunuri de ocazie vandute la licitatii publice.

(1.4) Vanzatorul raspunde fata de consumator pentru orice neconformitate care exista in momentul livrarii bunurilor si care este constatata in termen de doi ani de la data respectiva (vezi punctul 8.2 din sectiunea Termeni si conditii de utilizare - Garantii aici).

2. Masurile corective in caz de neconformitate

(2.1) In caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea in conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proportionala a pretului sau de a obtine incetarea contractului in conditiile prevazute de lege.

(2.2) Pentru ca bunurile sa fie aduse in conformitate, consumatorul poate opta intre reparatie sau inlocuire, cu exceptia cazului in care masura corectiva aleasa ar fi imposibila sau, in comparatie cu cealalta masura corectiva disponibila, ar impune vanzatorului costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv urmatoarele:

           valoarea bunurilor, in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea;

           gravitatea neconformitatii;

           masura corectiva alternativa ar putea fi executata fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

(2.3) Vanzatorul poate refuza sa aduca in conformitate bunurile daca reparatia sau inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv cele sus-mentionate.

(2.4) Consumatorul nu are dreptul de a obține incetarea contractului daca neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformitatii ii revine vanzatorului.

(2.5) Repararea sau inlocuirea bunurilor se face intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 30 zile calendaristice din momentul in care vanzatorul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii.

(2.6) In cazul in care neconformitatea este remediata prin reparatie, termenele se prelungesc cu timpul de nefunctionare a bunului, din momentul la care a fost adusa la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate pana la predarea efectiva a bunului in stare de utilizare normala catre consumator.

3. Responsabilitatile clientului

(3.1) Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

           s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;

           etichete de identificare (pe care sunt amplasate seria, codul de bare si denumirea produsului) sunt deteriorate sau lipsesc (fie de pe ambalaj, fie de pe produs in sine);

           echipamentul a fost utilizat in alt scop decat cel in care este destinat a fi utilizat;

           componentele sau accesoriile au fost modificate, eliminate sau distruse;

           sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;

           produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri ale sistemelor de operare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor si / sau alte asemenea;

           incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

(3.2) Orice defect grav al echipamentelor care impiedica functionalitatea acestora, trebuie semnalat in primele 48 de ore de la receptionarea coletului, reclamatiile ulterioare nefiind luate in considerare.

4. Procedura trimiterii produselor in garantie

(4.1) Adresa la care vor fi expediate produsele trimise la garantie este: Fagaras (jud. Brasov), Str. Doamna Stanca Nr. 26 - WIFI WORLD SRL.

(4.2) La expedierea produsului pentru garantie te rugam sa ne comunici numarul cererii de service alocat dupa completarea Formularului de Service. Pentru produsele expediate prin firmele de curierat rapid te rugam sa mentionezi, pe scrisoarea de transport (AWB), NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".

(4.3) Este obligatoriu ca produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie oferit de www.wifiworld.ro care insoteste factura sau este transmis online, via e-mail, clientului.

Important: WIFI WORLD face tot posibilul pentru a expedia echipamentele catre clientii sai in conditii de siguranta cat mai ridicata, folosind astfel materiale de ambalare menite sa protejeze echipamentele in timpul transportului (folie cu bule, pufuleti de polistiren etc.). Prin urmare, in situatia trimiterii echipamentelor la retur sau la garantie, avem rugamintea sa impachetezi respectivele echipamente cu materialele de ambalare in care au fost trimise, daca acest lucru este posibil, sau de asa natura incat sa fie cat mai eficient protejate in timpul transportului, pentru a evita orice potentiale deteriorari aparute in urma transportului.

(4.4) La solicitarea clientului, WIFI WORLD poate trimite curier la adresa indicata de acesta. In cazul in care curierul nu te poate gasi la adresa indicata, la data ridicarii, poti opta pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid: FAN Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus (telefon: Bucuresti: 021 9330 / Provincie: 021 9282), costul transportului fiind conform contractului. Este foarte IMPORTANT sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat vei fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului tau.

(4.5) In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului retur, precum si costul de diagnosticare al produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare, dupa caz. In cazul in care produsul necesita reparatii sau inlocuire, costul de transport aferent retrimiterii acestuia catre client este suportat de catre WIFI WORLD. Acelasi principiu se aplica si in cazul in care, din lipsa de stoc sau la cererea clientului, acesta opteaza pentru inlocuirea produsului defect cu un alt produs, diferit de cel initial, clientul urmand sa achite diferenta de pret, in cazul in care valoarea noului produs este mai mare decat cea a produsului inlocuit, ori sa primeasca diferenta de pret, in caz ca valoarea produsului nou este mai mica decat cea a produsului inlocuit.

Important: Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. 

(4.6) In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe e-mail certificatul de garantie aferent facturii emise de www.wifiworld.ro, il poti solicita oricand la adresa comenzi@wifiworld.ro. Pentru a-ti retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunici: numar factura, titular, adresa de e-mail.

5. Mentiuni importante

(5.1) Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

(5.2) Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei, daca intruneste conditiile de garantie sau care este perioada de garantie, precum si alte detalii referitoare la garantie completand formularul de suport tehnic. Inainte de a contacta departamentul tehnic, va rugam sa cititi cu atentie informatiile prezentate mai sus.

(5.3) Asa cum este precizat si in cadrul sectiunii „Masurile corective in caz de neconformitate”, punctul 2.5, returnarea echipamentelor reparate sau inlocuite, in caz de garantie, se face in cel mult 15 zile calendaristice din momentul in care vanzatorul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii.

Important: Garantia produselor nu este transmisibila. WIFI WORLD are obligatie contractuala doar fata de titularul facturii de achizitie. Suma aferenta produselor creditate se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Product added to wishlist
Product added to compare.